وکیل حقوقی در اصفهان: مشاوره با وکیل حامد امیری > مقالات حقوقی  > وکیل موادمخدر در اصفهان: شماره تلفن وکیل مواد مخدر اصفهان-36605098

وکیل موادمخدر در اصفهان: شماره تلفن وکیل مواد مخدر اصفهان-36605098

بهترین وکیل مواد مخدر در اصفهان:5 وکلای حرفه ای برای اثبات بی گناهی در حمل مواد مخدر

مدت زمان تخمینی مطالعه: 15 دقیقه

عکس قیمت‌های مشاوره سایت وکیل حامد امیری

وکیل موادمخدر در اصفهان: شماره تلفن وکیل مواد مخدر اصفهان

فعالیت‌های مجرمانه مرتبط با مواد مخدر:

که در قانون جرم انگاری شده عبارتند از:

  1. ☑واردات مواد مخدر به کشور
  2. ☑نگهداری مواد مخدر
  3. ☑مخفی کردن مواد مخدر
  4. ☑خروج مواد مخدر از کشور
  5. ☑فروش مواد مخدر به صورت کلی یا جزئی
  6. ☑تولید و ساخت مواد مخدر
دکمه هماهنگی مشاوره فوری

 

وکیل تسخیری مواد مخدر چگونه امکان پذیر هست:

سوالی که ممکن است ذهن مراجعان را به خود مشغول کند این است که آیا می‌توان برای همه جرایم مواد مخدر وکیل تسخیری گرفت؟

پاسخ این سوال منفی است وکیل تسخیری فقط در صورتی امکان پذیر است که دادگاه ذی صلاح با ارسال نامه ای به کانون وکلای مربوطه، از ایشان تقاضای وکیل تسخیری کند.

پس از تعیین وکیل تسخیری ، ایشان باید در دادگاه حضوریابد  و نسبت به دفاع از موکل خود اقدام کند.

قانون ایران و مواد مخدر!

بر اساس آمار و اطلاعات در سالهای اخیربه خوبی می‌توان دریافت که یکی از مهمترین مسائل در پرونده های قضایی مواد مخدر است. متأسفانه امروزه بسیاری از افراد تحت تأثیر مواد مخدر قرار دارند.

اگر بخواهیم به این موضوع به تفصیل نگاه کنیم باید بگوییم که جوانان و نوجوانان بیش از سایر افراد درگیر مواد مخدر هستند و جرایم آنها محدود به مصرف این مواد مضر نیست و حمل و نقل و توزیع مواد مخدر که جرم تلقی می‌شود نسبتاً شدید است البته شدت مجازات بر اساس میزان مواد مخدر تعیین می‌شود.

هماهنگی مشاوره فوری وکیل حامد امیری کلیک کنید

وکیل متخصص در جرایم مواد مخدر در اصفهان وکیلی است که با کلیه قوانین مربوط به جرایم مواد مخدر مانند قوانین مربوط به مجازات حمل و نقل ، قاچاق و مصرف مواد مخدر و آشنائی همچنین از مهارت های دفاع در پرونده های مرتبط با مواد مخدر آگاهی کامل داشته باشد.

زمینه کاری وکیل مواد مخدر:

سوالی که ممکن است ذهن مراجعان را به خود مشغول کند این است که آیا می‌توان برای همه جرایم مواد مخدر وکیل تسخیری گرفت؟

پاسخ این سوال منفی است وکیل تسخیری فقط در صورتی امکان پذیر است که دادگاه ذی صلاح با ارسال نامه ای به کانون وکلای مربوطه، از ایشان تقاضای وکیل تسخیری کند.

پس از تعیین وکیل تسخیری ، ایشان باید در دادگاه حضوریابد  و نسبت به دفاع از موکل خود اقدام کند.

مشاوره حضوری و غیر حضوری موسسه حقوقی حامد امیری

جرم مشارکت و معاونت در حمل مواد مخدر

در ماده 3 قانون مبارزه با مواد مخدر آمده است که:

« هر کس بذر یا گرز خشخاش یا بذر یا برگ کوکا و یا بذر شاهدانه را نگهداری ،مخفی و یا حمل کند به یک میلیون تا 30 میلیون ریال جریمه نقدی و یک تا هفتاد ضربه شلاق محکوم خواهد شد، در مورد بذر شاهدانه قصد تولید مواد مخدر یا روان‌گردان‌های صنعتی غیرداروئی از آنها باید احراز شود».

انواع مجازات های مواد مخدر چیست؟

وکیل کیفری در اصفهان بیان می‌کند در ماده 4 این قانون نیز آمده است: « هر کس بنگ، چرس، گراس، تریاک، شیره، سوخته، تفاله تریاک و یا دیگر مواد مخدر یا روان‌گردان‌های صنعتی غیرداروئی که فهرست آنها به تصویب مجلس شورای اسلامی می‌رسد را به هر نحوی به کشور وارد و یا به هر طریقی صادر یا ارسال نماید یا مبادرت به تولید، ساخت، توزیع یا فروش کند یا در معرض فروش قرار دهد با رعایت تناسب و با توجه به مقدار مواد مذکور به مجازاتهای زیر محکوم می‌شود:

  1. تا پنجاه گرم، تا چهار میلیون ریال جریمه نقدی و تا پنجاه ضربه شلاق.
  2. بیش از پنجاه گرم تا پانصد گرم. از چهار میلیون تا پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی و بیست تا هفتاد و چهار ضربه شلاق و در صورتی که دادگاه لازم بداند تا سه سال حبس.
  3. بیش از پانصد گرم تا پنج کیلوگرم. از پنجاه میلیون تا دویست میلیون ریال جریمه نقدی و پنجاه تا هفتاد و چهار ضربه شلاق و سه تا پانزده سال حبس.
  4. بیش از پنج کیلوگرم، اعدام و مصادره اموال ناشی از همان جرم.

تبصره ـ هرگاه محرز شود مرتکبین جرایم موضوع بند ۴ این ماده برای بار اول مرتکب این جرم شد‌‌ه. و موفق به توزیع یا فروش آنها هم نشد‌ه و مواد، بیست کیلو یا کمتر باشد. دادگاه با جمع شروط مذکور آنها را به حبس ابد و هفتاد و چهار ضربه شلاق و مصادره اموال ناشی از همان جرم می‌نماید. در اوزان بالای بیست کیلوگرم مرتکبین تحت هر شرایطی اعدام می‌شوند».

بهترین وکیل جهت محاسبه دیه و مطالعه پرونده در اصفهان

مجازات مشارکت در حمل مواد مخدر

حامد امیری یکی از وکلای مواد مخدر در اصفهان می‌گوید: در حقوق کیفری شرکت در جرم به این معناست. که دو یا چند نفر در انجام یک جرم خاص مشارکت داشته باشند. به طوری که رفتار هر یک از آنها، در وقوع جرم تاثیر بگذارد.

اساساً مجازات شرکت در جرم مجازات فاعل مستقل جرم است.

ارکان تحقق جرم مواد مخدر:

جرایم مرتبط با مواد مخدر نیز مانند هر جرم دیگری 3 عنصر قانونی، مادی و معنوی دارند. که در ادامه هر سه را بررسی خواهیم کرد.

1.عنصر قانونی شرکت در جرایم مواد مخدر

قانون مواد مخدر

عنصر قانونی هر جرمی به این معناست که برای فعلی در قانون مجازات تعیین شده باشد و به عبارتی نام آن فعل در قانون به عنوان جرم آمده باشد. شرکت در جرایم مواد مخدر نیز به دلیل آن که فاقد عذر موجه و قانونی برای ارتکاب است، در قانون جرم شناخته شده است.

البته همه جرایم مواد مخدر نیز مصداق شرکت پیدا نمی‌کند به عنوان مثال جرم استعمال مواد مخدر احتمال شراکت وجود ندارد و این جرم به صورت جداگانه برای هر کس محاسبه می‌شود.

اما فعلی مانند جرایم سازمان یافته و به صورت باندی در مواد مخدر به صورت شراکت و شبکه‌ای انجام می‌گیرد در نتیجه مصداق بارزی از شرکت در جرم مواد مخدر محسوب می‌شود.

👈«مجازات تشکیل باند مواد مخدر»👉

2.عنصر مادی شرکت در جرایم مواد مخدر

عنصر قانونی هر جرمی به این معناست که برای فعلی در قانون مجازات تعیین شده باشد و به عبارتی نام آن فعل در قانون به عنوان جرم آمده باشد. شرکت در جرایم مواد مخدر نیز به دلیل آن که فاقد عذر موجه و قانونی برای ارتکاب است، در قانون جرم شناخته شده است.

البته همه جرایم مواد مخدر نیز مصداق شرکت پیدا نمی‌کند به عنوان مثال جرم استعمال مواد مخدر احتمال شراکت وجود ندارد و این جرم به صورت جداگانه برای هر کس محاسبه می‌شود.

اما فعلی مانند جرایم سازمان یافته و به صورت باندی در مواد مخدر به صورت شراکت و شبکه‌ای انجام می‌گیرد در نتیجه مصداق بارزی از شرکت در جرم مواد مخدر محسوب می‌شود.

عنصر روانی شرکت درجرایم مواد مخدر

زمانی همکاری دو یا چند نفر در انجام جرایم مربوط به مواد مخدر شراکت شناخته می‌شود که علم و اراده آنان در انجام آن جرم عمدی به حساب آید یعنی همگی آنها با علم به این که آن رفتار جرم است و از روی عمد، آن را انجام دهند.

به عنوان مثال اگر کسی فکر کند در اسباب کشی به دوستان خود کمک می‌کند، اما در آن اسباب مواد جاسازی شده باشد، آن شخص ناآگاه، شریک در جرم حمل مواد مخدر به حساب نمی‌آید.

همانگونه که پیش از این بیان کردیم در جرم شرکت در جرایم مواد مخدر مقدار تاثیر شرکا در جرم ارتکابی تاثیری در میزان مجازات ندارد، ولی اگر تاثیر قوی و بسیار موثر باشد مانند سردستگی و رئیس باند و…، ممکن است موجب تشدید مجازات شخص شود همچنین اگر شخصی تاثیر بسیار ناچیزی در جرم داشته باشد ممکن است در کم شدن میزان مجازات وی مؤثر باشد.

اخذ نوبت مشاوره حضوری و غیرحضوری

موارد حقوقی مواد مخدر کدامند

همانطور که اشاره کردیم اعتیاد به مواد مخدر نوعی جرم محسوب می‌شود. قانون گذار برای مجازات مجرم قوانین خاصی را در نظر گرفته است. قبل از اینکه به موارد حقوقی و قوانین مربوط به مواد مخدر بپردازیم لازم است که برای دو کلمه اعتیاد و استعمال دو تعریف جداگانه بیان کنیم:

اعتیاد و استعمال در کتاب قانون در تعریف اعتیاد اینگونه بیان شده است که در واقع اعتیاد باعث وابستگی شدید فرد معتاد به مواد مخدر می‌شود . ولی در زمینه استعمال اینگونه نبوده و فرد به صورت تفریحی و تفننی به مصرف مواد مخدر می‌پردازد ؛ از آنجا که هم استعمال کننده و هم فرد معتاد هر دو در قانون مجرم شناخته می شوند برای مجازات هردوی آنها قوانینی در نظر گرفته شده است ولی بسته به شرایطشان نوع و میزان مجازاتشان متفاوت خواهد بود.

👈«اخراج کارگر معتاد»👉

اثبات بی گناهی در حمل مواد مخدر

در کتاب قانون برای فردی که مصرف مواد مخدر را به عنوان یک تفریح در نظر می‌گیرد و در استفاده از آن هیچ اجباری مبنی بر اینکه فشار جسمی و روحی وی موجب استعمال مواد مخدر میشود وجود ندارد، قوانین خاصی را در نظر گرفت است به گونه ای که برای شخص بسته به نوع موادی که مصرف می‌کند مجازات شلاق و جریمه نقدی را در نظر می گیرند.
اما در مورد شخص معتاد اینگونه نبوده و در واقع قانون به فرد معتاد به چشم یک بیمار نگاه می‌کند که باید تحت حمایت های مختلف فرهنگی، مالی و… مداوا شود .

از آنجا که فرد معتاد به دلیل فشار جسمی و روحی ای که به دنبال مصرف مکرر مواد مخدر برای وی به وجود آمد‌ه است، مجبور به استعمال مواد مخدر می‌شود، قانون گذار قوانین دیگری را وضع کرده است به گونه‌ای که در مورد چنین افرادی، سیاست مدارا و ترغیب فرد برای مداوا شدن و دوری کردن از مصرف مواد مخدر را در پیش گرفت است .

جرم فرد معتاد و سرپیچی از قانون چیست؟

در صورتی که ، فرد معتاد به هر دلیلی از این قانون سرپیچی کند و یا قصد فرار از این مجازات را داشته باشد. قانون‌گذار دستور حبس معتاد را صادر می‌کند به زندان انداختن معتادان در شرایطی که واقعاً راه حل دیگری وجود ندارد و برای اینکه جامعه از دزدی و جرایم دیگر در امان بماند اتفاق می‌افتد. البته انداختن معتادان در زندان ها نیز بی دردسر نبوده و گاهی ممکن است که حتی باعث گسترش بیشتر جرم در داخل زندان شود .

برای مقابله با چنین مشکلاتی معمولاً قوانینی مبنی بر اینکه فرد معتاد باید مجبور به انجام کاری تحت نظر دولت شود. و یا حتی در صورتی که از این بیماری رهایی نیابد و تلاشی نکند از برخی حقوق شهروندی منع گردد اعمال می‌شود.
این مجازات باعث می‌شود که فرد معتاد از لحاظ روانی کمبود. احساس کرده و برای اینکه دوباره مورد قبول و احترام اطرافیان و جامعه واقع شود. و تلاش خود را برای رهایی از این بیماری انجام دهد.

مجازات افراد معتاد گاهی اوقات دولت مجبور به تصمیم اجبار برای ترک می‌گیرد با این شرایط که به معتاد سه ماه فرصت داد‌ه میشود. تا خود شخصا به مراکز درمانی ای که تحت نظر دولت می‌باشد مراجعه کند.

در صورتی که این کار را انجام ندهد و یا بعد از انجام آن دوباره به مصرف مواد مخدر بپردازد. قانون گذار دستور ترک اجباری را زیر نظر مستقیم دولت صادر می‌کند.

بهترین وکیل مواد مخدر

جرایم مواد مخدر اصل مجرم بودن با پیدا شدن مواد مخدر در خانه یا ماشین شخص مشخص می‌شود. و برای اثبات بی گناهی در حمل مواد مخدر یا نگهداری مواد مخدر شخص باید مدارک و دلایل محکمه پسندی را ارائه نماید.

توقیف خودرو در جرم حمل مواد مخدر:

وکیل مواد مخدر در اصفهان: توقیف خودرو حامل مواد مخدر، در شرایطی قابل استرداد و در شرایطی غیر قابل استرداد می‌باشد. درصورتی که مالک خودرو از مواد مخدر موجود در خودرو اطلاع داشته باشد خودرو ضبط خواهد شد. و اما اگر اثبات شود که خودرو امانی بوده تنها مالک خودرو که سند به نام وی است میتواند اقدام به آزادی خودرو نماید.

در این صورت خودرو توقیف شد‌ه پس از انجام مراحل دادرسی توسط دادگاه و تحقیقات قاضی پرونده به مالک خودرو مسترد خواهد شد. رفع توقیف خودرو بستگی به روند پرونده خواهد داشت.

تلاش‌های حقوقی برای مبارزه با مواد مخدر: نقش کلیدی وکلای کیفری

وکیل مواد مخدر با جمع آوری اطلاعات کافی اعم از سوابق موجود، شرایطی که مجرم مجبور به ارتکاب جرم شد‌ه ندامت وی. هدف و انگیزه ی او برای ارتکاب جرم و … می‌تواند در مسیر قانون مقدمات کاهش میزان مجازات وی را فراهم کند. یا در صورتی که موکل جرمی مرتکب نشده و به وی اتهامی صورت گرفت باشد. وکیل می‌تواند در چهارچوب موازین قانونی شواهد و مدارک لازم جهت اثبات بی گناهی فرد مذکور را به دادگاه ارائه نماید. پر واضح است تصمیم گیرنده نهائی مرجع محترم قضائی است.

هماهنگی مشاوره فوری وکیل حامد امیری کلیک کنید

بهترین وکیل مواد مخدر در اصفهان:

حامد امیری وکیل خوب مواد مخدر در اصفهان. با بیش از یک دهه تجربه و تخصص در پرونده‌های کیفری و کسب بیشترین اراء موفق. در امور انواع پرونده کیفری مانند: اثبات بی‌گناهی در حمل مواد مخدر، دفاع از موکلین شهرت دارد. حامد امیری وکیل باتجربه و دلسوز که با مشاوره کامل و تخصصی در اصفهان می‌باشد. اگه میخواهید مشاوره فوری با این وکیل کارکشته و خبره داشته باشید میتوانید با شماره های درج شد‌ه در سایت تماس حاصل فرمایید.

مشاوره فوری با وکیل در خصوص اتهام به حمل مواد مخدر در اصفهان

موسسه حقوقی حامد امیری یکی از بهترین وکیل در اصفهان، با بیش از یک دهه سابقه درخشان در پرونده‌های متعدد و اخذ آراء موفق آماده ارائه کلیه خدمات حقوقی اعم از مشاوره‌های تخصصی، قبول وکالت، نگارش حقوقی و تنظیم قراردادها در تمامی موارد دعاوی حقوقی، امور کیفری، دعاوی خانواده، امور تعزیرات، اداره کار به هموطنان گرامی می‌باشد.

حامد امیری روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۰:۳۰ مشاوره حضوری و مشاوره غیر حضوری (تلفنی) روزهای شنبه تا جمعه از ساعت ۱۳ الی ۱۶:۰۰ را به عزیزان ارائه می‌دهد.

  • آدرس دفتر وکالت : اصفهان، خیابان سجاد، ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی، مجتمع شیخ بهایی، طبقه اول، واحد۱۱.
کاربر گرامی

نویسنده وکیل: حامد امیری یکی از بهترین وکیل در اصفهان، با بیش از یک دهه سابقه درخشان در پرونده‌های متعدد و اخذ آراء موفق آماده ارائه کلیه خدمات حقوقی اعم از مشاوره‌های تخصصی، قبول وکالت، نگارش حقوقی و تنظیم قراردادها در تمامی موارد دعاوی حقوقی، امور کیفری، دعاوی خانواده، امور تعزیرات، اداره کار به هموطنان گرامی میباشد.

100 نظرات

  • ناشناس
    21 آذر, 1402 در 8:57 بعد از ظهر

    مشاله جامعه بود ممنون از سایت خوبتون

  • ناشناس
    18 آذر, 1402 در 7:40 قبل از ظهر

    چه چیزی موسسه حقوقی شما را از سایرین در اصفهان متمایز می کند؟

  • ناشناس
    15 آذر, 1402 در 8:23 قبل از ظهر

    من به حمل مواد مخدر متهم شده ام، چگونه می تواند به من کمک کند؟

  • ناشناس
    15 آذر, 1402 در 5:52 قبل از ظهر

    چگونه با وکیل معتبر مواد مخدر در اصفهان ارتباط برقرار کنم؟

  • ناشناس
    15 آذر, 1402 در 4:51 قبل از ظهر

    آیا قوانین خاصی در ارتباط با مواد مخدر در اصفهان وجود دارد که باید از آن آگاه باشم؟

  • ناشناس
    14 آذر, 1402 در 2:19 بعد از ظهر

    مقاله عالی و خوبی بود ممنون

  • ناشناس
    13 آذر, 1402 در 6:14 بعد از ظهر

    ممنون مفید بود من کوتاه خسته نباشین

  • ناشناس
    11 آذر, 1402 در 7:30 قبل از ظهر

    آیا وکیل مواد مخدر می تواند در کاهش یا رد اتهامات کمک کند؟

  • ناشناس
    8 آذر, 1402 در 7:09 بعد از ظهر

    سلام خسته نباشین ببخشید سوال داشتم
    پیامدهای احتمالی محکومیت مواد مخدر چیست؟

  • ناشناس
    6 آذر, 1402 در 9:49 قبل از ظهر

    سلام وقت بخیر ببخشید اقای امیری تخصص برای بی گناهی مواد مخدر دارند؟

  • سکینه
    1 آذر, 1402 در 7:48 قبل از ظهر

    سلام شوهرم راننده تریلی هسش تقریبا بیست قبل با ۷۹ کیلو ۷۵۰گرم تریاک به جرم حمل و نگهداری گرفتنش تو زندان نائین بود با سند آزاد شد فعلا خودش اصلا از این بار خبر نداشت ماشین هم واسه خودش نبود آیا می‌شود حبس نکشه یا حکم تعلیق بگیره که زندان نره یا کلا با جریمه حل بشه زندان نره؟

  • مهمان
    30 آبان, 1402 در 12:00 بعد از ظهر

    داخل ماشین بنده با دوستم داشتیم میرفتیم بیرون شهر پلیس راه جلمونو گرفت و از داخل ماشین 1 کیلو تریاک پیدا کرد حکمش چی هست

  • مهدی
    27 آبان, 1402 در 2:16 بعد از ظهر

    کارشون حرف نداره مشاوره دقیق و خوانا در زمینه کیفری راهنمایی های عالی و مهم تر از اون تخصص که در حوزه کیفری دارن واقعا من را شگفت زده کردن اگه کسی دنبال وکیل کیفری داخل اصفهان میگرده پیشنهاد من اقای حامد امیری هست

  • حسین
    3 اسفند, 1401 در 6:56 بعد از ظهر

    سلام, من با یک گرم و هشتاد سانت برج ۹ امسال گرفتن پرونده تا الان که سه ماه گذشته متاسفانه هیچ ابلاغی به من نشده به سیستم ثنا که وارد میشم میزنه پرونده مختومه شده ولی از طرف دیگه ای کیفرخواست صادر شده وقت نظارت بر پرونده هم گذشته میخوام بدونم چقدر ممکنه طول بکشه

  • ناشناس
    4 بهمن, 1401 در 9:02 بعد از ظهر

    اگه خبرنداشتی زمان ازاولم گفته باشی خبرنداشتم ک مواد داخل ماشین دوستم برائت میخوری زندان نمیری اگه خبرداشتی مشارکت درحمل میزنن برات 10سال حبس میگیری

  • ناشناس
    4 بهمن, 1401 در 8:53 بعد از ظهر

    بله داداش مشارکت براش میزنن من خودم الان مثل داداش شماشدم ده سال بهم حبس دادن زن بچه دارم نمی‌دونم چکارکنم خداروخوش نمیادیکی بی گناه باشه حبس بهش بدن

  • امیر/ق
    8 آذر, 1401 در 0:44 قبل از ظهر

    بسیار کامل و خوب توضیح داده شده سپاس

  • پنی
    29 آبان, 1401 در 0:50 قبل از ظهر

    این همه قانون برای موادمخدر نوشتید ولی اگه طرف پولدار باشه و به قاضی پول بده همه ای قانونا دیگه بی ارزش میشه خودمون هزاربار دیدیم همچین چیزاییو

  • ناشناس
    10 آبان, 1401 در 12:43 بعد از ظهر

    درود و عرض ادب
    برای این که بتوانیم با وکیل مواد مخدر در ارتباط باشیم شما مشاوره انلاین را پیشنهاد میدهید یا حضوری؟ ایا وکیل مواد مخدر میتواند به نیابت از ما به دادگاه برود بدون اینکه ما خود در دادگاه حضور داشته باشیم؟

  • 00ناشناس
    30 مهر, 1401 در 8:40 بعد از ظهر

    برادر من را در پارک محل درحالیکه کنار دوستش بوده دستگیر کردن دوستش هم فروشنده مواد مخدر است و ازش هروئین گرفتن ولی از برادر من چیزی نگرفتن و با این حال بهش تهمت زدن که مشارکت در خمل و فروش مواد مخدر داشته و متهم ردیف دوم شده
    یعنی با این حال بازهم براش حبس میبرن؟ حبسش چندسال میشه ؟

  • ناشناس
    22 مهر, 1401 در 7:30 بعد از ظهر

    با سلام و عرض ادب
    اگر شخصی برای مواد مخدر به 10 سال حبس محکوم شده باشه و از این ده سال 4 سال حبسشو کشیده باشه ایا در حال حاضر این امکان رو داره که درخواست ازادی مشروط یا درخواست تعلیق بده؟ ممکنه با نظر ایشون موافقت بشه؟

  • ناشناس
    21 مهر, 1401 در 9:13 قبل از ظهر

    سلام و عرص ادب پدر بنده بابت مواد مخدر 4 سال حبس کشیده و الان یکساله که ازاد شده و تبرئه شده
    ایا سابقه حبسش پاک میشه؟ اگر پاک میشه بعد چندسال این اتفاق میافتد؟

  • شاهین
    8 مهر, 1401 در 2:05 بعد از ظهر

    مجازات صد گرم مواد مخدر چیه ؟ یعنی اعدامش میکنن یا زندونه چطوریه ؟

  • ش . ن
    6 مهر, 1401 در 6:18 بعد از ظهر

    وکیل مواد مخدر میخوام ؟ واسه پرونده ای که تا حالا وکیلی نتونست کاری واسش بکنه ؟ شما میتونی ؟ پرونده هم مال اصفهانه

  • بیاتی هوشنگ
    21 شهریور, 1401 در 4:17 بعد از ظهر

    سلام. من پرونده مواد مخدر دارم و برام 5 سال زندانی بریدن و جریمه هم شدم هیچ سابقه ای ندارم . میتونم تا بیست روز دیگه اعتراض بزنم میشه یکار کنم که نرم حبس ؟ میشه حبس رو حذف کرد ؟

  • حلیمه زندی
    20 شهریور, 1401 در 6:43 قبل از ظهر

    سلام روز خوبی داشته باشی. خواهر شوهرم ساکن کرج است، به دلیل بیماری برای مراقبت از مادرش به همدان می آید و کلید خانه اش را به شوهر دخترش می دهد تا هر از چند گاهی به خانه او سر بزند. حدود یک ماه در همدان بود. این خانم همدانی بود، بعد از یک ماه به خانه اش رفت و وقتی ماموران به خانه خواهر شوهرم می روند، زن برادرم را دستگیر می کنند، چهار و نیم کیلوگرم شیشه از خانه خواهر شوهرش پیدا می کنند. ، و او چیزی نمی داند. او مسئول همه چیز است، اما حالا نمی دانم چرا همسر برادرم هشت ماه است که بدون کار در زندان است و همزمان ماموران به خانه خواهر شوهرم هجوم بردند، پس چه شده است زن بدبخت برادرم؟

  • احسان رضایی
    13 شهریور, 1401 در 6:27 قبل از ظهر

    سلام و خسته نباشید خدمت شما ، برای بردادرم سه ماه پیش پاپوش درست کردن و 94 گرم شیشه توی جلد کلوچه جاسازی شده گذاشتن توی ماشینش . یه روز عصر مامورا ریختن تو خونه و همه جارو بهم ریختن و رفتن توی ماشینش و مواد رو اوردن و بردنش اگاهی و زدنش و ازش اعتراف بگیرن گفت مال من نیست هیچ سابقه ای هم نداره برادرم . میتونیم براش کاری انجام بدیم ؟ وکیل بگیرم یا نه ؟ تحقیقاتشون رو انجام دادن و باید ببینیم چی میگن ؟
    با تشکر .

  • تیرداد
    12 شهریور, 1401 در 5:11 قبل از ظهر

    سلام خواهرزادم با ینفر که کارش فروش هروئین بود رفته بود جایی بعد از کارشون راه برگشت که بودن مامورا میگرنشون ولی صاحب مواد گفته که مال خودشه فقط خواهرزادم پول کمکش کرده بود که کل مواد رو بخره ولی مواد مال خود طرف بوده حالا میخوام بدونم حکم خواهرزادم چی میشه ؟ چون با ماشین خواهرزادم بودن ؟ تکلیفش چیه ؟

  • صادقی
    4 شهریور, 1401 در 1:32 بعد از ظهر

    سلام من با یکی از دوستام رفته بودم عیادت دوستم که مریض بود . توی ماشینش 50 کیلو تریاک بود که میخواست جابجا کنه من نمیدونستم گفت بیا با ماشین من بریم منم رفتم نمیدنستم تریاک میخواد جابجا کنه . دوستم سابقه داره ولی من سابقه ندارم گرفتنش و از منم 500 میلیون سند خواستن نمیدونم چی میشه میشه راهنمایی کنید ؟

  • قنبری
    4 شهریور, 1401 در 2:45 قبل از ظهر

    سلام ما رفتیم مسافرت و چون خونه جای ناامنی بود کلید رو دادم یکی از فامیلا بیاد خونه سر بزنه ولی سواستفاده کرده و مواد برده گذاشته توی خونه ما و من نمدونستم اعتماد کرده بودم وقتی رسیدیم خونه مامورا ریختن تو خونه گفتن مواد مخدر هست اینجا و منم از همه جا بیخبر ولی اون اعتراف کرده که مال منه ولی منم هشت ماهه توی زندانم تکلیفمم مشخص نشده !

  • کتابی
    3 شهریور, 1401 در 2:06 بعد از ظهر

    با سلام کسی که بار اولش باشه و با 85 کیلو مواد مخدر گرفته باشنش چه مجازاتی داره . ماشین هم مصادره میشه ماشین مال خودش نبوده . وکیل میتونه کاری بکنه ؟

  • کیان پور
    30 مرداد, 1401 در 11:19 قبل از ظهر

    با عرض سلام و احترام
    یکی از نزدیکان به ظاهر دوست که از دشمن بدتره و خودش مواد مخدر مصرف میکنه به خونه ما رفت و آمد داره برای اینکه جواب تست برادر من مثبت بشه توی غذای اون مواد مخدر ریخته باید چطور علیهش شکایت کنیم چی بنویسیم ؟ برارد من هیچ سوپیشینه ای نداره و بی گناهه . میخوایم بدونیم چیکار کنیم که اثبات کنیم کار اون بوده ؟ اگر رای علیهش صادر بشه چیه و میزانش چقدره ؟

  • پورصالح
    28 مرداد, 1401 در 5:48 قبل از ظهر

    سلام خسته نباشید. برادرمو با 15 کیلو تریاک گرفتن و چندسال براش حبس بریدن و مجازات مشخص شده ولی مشکل اینجاست که زنش طلاق گرفته و بچه هاش بی سرپرست موندن میتونیم بجای حبس جزای نقدی بدیم و حبس رو تبدیل کنیم به جزای نقدی فقط بخاطر بچه هاش ممنون میشم جواب بدید لطفا ؟

  • هاشمی
    26 مرداد, 1401 در 8:52 قبل از ظهر

    سلام خسته نباشید اگر در تاکسی مواد پیدا بشه مسافر گردن نگیره تکلیف راننده چیه؟ میتونه کاری کنه ؟

  • شهیدی م
    25 مرداد, 1401 در 4:54 قبل از ظهر

    سلام . چند وقته پیش یه موتور داشتم که فروختم ولی طرف نیمد مدارک رو بنام بزنه و همینطور موند حالا فهمیدیم که موتور رو با مواد مخدر گرفتن و واسه من احضاریه اومده چیکار کنم یعنی من گناهکارم موتور که دست من نبوده میتونم ثابت کنم ؟

  • میرطاهری
    24 مرداد, 1401 در 1:19 قبل از ظهر

    حمل و نگهداری مواد مخدر واسه مصرف شخصی زندان داره ؟؟؟

  • ستاره ص
    17 مرداد, 1401 در 1:55 بعد از ظهر

    سلام وقت بخیر خسته نباشید پدرمو با یک گرم مخدر شیشه گرفتن میخواستم بدونم که حکمش چیه ؟؟؟

  • نسترن راکی
    15 مرداد, 1401 در 7:24 قبل از ظهر

    سلام ماه بعد دادگاه خواهرمه به جرم نگهداری 8/5۰ گرم شیشه و هرویین خودشم مصرف میکنه . ولی اولین باره دستگیر میشه واسه این چیزا . میخواستم بدونم میشه کاری میشه کرد ؟ زندان نره ولی جریمه و شلاقشو بخوره ؟ ؟

  • ستار
    14 مرداد, 1401 در 6:43 بعد از ظهر

    سلام . مجازات حمل سی گرم تریاک چی هست ؟

  • ایمان رضایی
    8 مرداد, 1401 در 8:24 قبل از ظهر

    سلام . آیا امیدی هست کسی رو که با مقدار زیادی مواد میگیرن رو تبرعه کنن ؟ راهی هست بگید متشکرم

  • ابدالی
    21 تیر, 1401 در 1:17 بعد از ظهر

    سلام . هیچ کاری نمیشه واسه کسی که با مواد گرفتنش کرد ؟

  • رستمی
    12 تیر, 1401 در 7:29 بعد از ظهر

    سلام . من بخاطر داشتن حکم قطعی و جون که سابقه برای حمل مواد مخدر ندارم . 3 سال حبس برام مشخص شد و الان هم با سند ازاد هستم . ایا امکان عفو بدون اینکه به زندان رفته باشم هست ؟

  • رضایی
    1 تیر, 1401 در 9:30 بعد از ظهر

    شوهرمو با 5 کیلو هرویین گرفتن ! میگه مال خودم نیست منم با چندتا بچه بی پول و بدبختی موندم چیکار کنم ؟ چطوری ثابت کنه مال خودش نیست ؟ جواب بدید

  • سعید پارسا
    23 خرداد, 1401 در 2:13 بعد از ظهر

    سلام و آرزوی توفیق برای شما . مطالب را چندین بار استفاده کردم جامع و کامل بود . ممنون از شما

  • اصغر همتی
    22 خرداد, 1401 در 6:20 بعد از ظهر

    اگه حکم گیر کردن با شیشه بشه ۴ سال و حکمم تایید شه سه گرمم بوده ماشینم برا من نبوده چیکار کنم ؟؟؟ میشه جواب بدید .

  • بیوک
    22 خرداد, 1401 در 3:04 قبل از ظهر

    من دیدم یکی که داشت مواد میفروخت به ینفر دیگه واسه همین رفتم لو دادم کرفتنش حالا عذاب وجدان دارم !؟

  • یاری
    18 خرداد, 1401 در 12:27 بعد از ظهر

    مجازات کسی که 5 کیلو تریاک ازش گرفتن چی هست ؟ یکی دیگه دوستامم که گناهی نداشته اونم باهاش گرفتن نمیدونم چیکارش میکنن ؟
    راهنمایی کنید .

  • سلطانی-اصفهان
    17 خرداد, 1401 در 11:33 قبل از ظهر

    خدا خیرتون بده ممنون از سایت خوبتون .

  • وحید
    16 خرداد, 1401 در 6:52 قبل از ظهر

    سلام. وکیل مواد مخدری که معرفی کردید کدوم بهتره تا مراجعه کنم میخوام وکالت بدم خیلی فوری هم هست ؟ مطمئن و کاربلد

  • اکبر صلاحلو
    23 اردیبهشت, 1401 در 7:23 قبل از ظهر

    سلام خوبید ؟ رفیقم رو امروز ریختن تو خونه ۱۰ کیلو تریاک گرفتن ازش .دادگاه فردا تشکیل میشه ایا میشه با سند آزادش کرد؟؟؟

  • مدیر سایت
    19 اسفند, 1400 در 8:27 قبل از ظهر

    سلام دوست عزیز. قطعا همینطوره.

  • جلال
    18 اسفند, 1400 در 10:09 بعد از ظهر

    سلام من فکر کنم به ادم مواد فروش صنعتی کوچکترین کمک کردن عین خیانت به مردم وجامعه است ممنون

  • مدیر سایت
    9 اسفند, 1400 در 4:09 بعد از ظهر

    سلام روزتون بخیر. در خصوص سوالتون میتونین به صورت حضوری یا غیرحضوری با جناب وکیل مشاوره بگیرین.

  • ناشناس
    5 اسفند, 1400 در 6:44 قبل از ظهر

    با سلام..
    اینجانب با یک گرم و 80 سانت هرویین دستگیر شده ام. و سابقه نیز از سال 94 دارم. ایا با شرایط
    خاص خانوادگی میتوان تقاضای تعلیق کرد چون ظاهرا بخشش در کار نیست. من به اتفاق مادرم
    تنها زندگی میکنیم ایشان دو سالی است سکته کرده و شرایط کامل مراقبت از خود را پیدا نکرده و
    دیگر اینکه توان مالی گرفتن پرستار نداریم. و اینکه اینجانب در NGO معتبر تحت درمان هستم و
    میتوانم گواهی نزد قاضی ببرم. و در انتها توبه نامه و تقاضای تعلیق راهکاری موثر هست یانه؟

  • صدیقه سلیمانی
    5 آبان, 1400 در 9:56 قبل از ظهر

    سلام ببخشید همسر م راننده تریلی بار میبرد و با مواد مخدر دستگیر شده در صورتی که اطلاعی از این مواد نداشته میخواستم ببینم مجازات ایشون با توجه به اینکه بی گناه چیه و راه اثبات برای بی گناهی وجود داره؟

  • ناشناس
    4 آبان, 1400 در 3:35 بعد از ظهر

    سلام جناب وکیل ببخشید همسرم رو اصفهان با 150 کیلو تریاک گرفتن قبلا هم سابقه نداره. 13 سال حبس براش بریدن چیکار میتونم براش انجام بدم. میشه کاری کرد که از وکیل مواد مخدر بگیرم؟

  • R Maleki
    1 تیر, 1400 در 10:55 قبل از ظهر

    ایا امکان بخشش سو پیشینه مواد مخدر در دوره سربازی بدون این که سابقه دیگه ای داشته باشم وجود داره یا خیر؟

  • پارسا
    23 خرداد, 1400 در 3:50 بعد از ظهر

    سلام و عرض ادب، اگر شخصی سه سال پیش با چندگرم شیشه و هروئین دستیر شده باشه و مجازاتش در ابتدا ده سال حبس و سپس هشت سال حبس شده باشه در صورتی که دوسال از این مقدار رو گذرونده، ممکنه مجازاتشون مورد تخفیف قرار بگیره؟

پیام بگذارید